2011/10/12

where do u go, my lovely?

godkväll, fanny här!

ligger nu i soffan med min loverboy och har precis laddat hem nån komedi film. hoppas den är bra!
har hållt på med min samhällsuppgift förut så hann inte med att gå till mitt gympass, så istället gick jag och oscar feting runda, bara uppför! så det kändes i benen det också. Vi var ute lite över en timme. Sen är de ju mycke mysigare å gå med en snygg kille istället för att svettas med 20 andra tanter och kvinnor och undomar. haha men sen då ja kom hem så gjorde jag massa övningar som ja lärt mig på gympasset ;p så de blev bra med träning iallafall.

nu när vi väl är hemma så har jag bara hunnit fika och skrivit lite mera på samhällskunskapen.. det känns mindre okej att jag måste göra både matte och kosam imorn.. men va gör man inte liksom!
sötis
jaja, nu ska jag se film å mysa med min fina. hejdooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar