2011/10/03

panta meraaa

hejhej!
sitter nu alldeles slut. (haha ne men typ) efter å ha städat hela lägenheten! diska, damma, plocka ihop, dammsugit osvosv.. fast ja skurade inte. orkade inte + att golvet typ inte är nå smutsigt. bara damm som samlas ju. så nu väntar jag bara på att min boyfriend ska komma hem så vi kan äta middag. är jätte hungrig! fåse vad frysen har att erbjuda, hehe.

skolan idag blev kort och... intensiv? fick reda på igårkväll att mats va sjuk så fick börja kl 10 ist för 8, vilket va typ lycka. hade svenska då, där vi håller på å greja. sen blev de lunch, jag å therese gick runt å kolla på massa kläder och sen blev de idrott, ett jobbigt idrottspass. haha...

i helgen har jag inte gjort något spec alls. varit hemma några svängar, fotat allt för min stopmotion film som ska vara klar tills på onsdag och varit med sofie hela lördagen och myst med min fina pojkvän. alltså inte spec händelserik, men ändå något. :)

ne nu vill jag verkligen att oscar ska komma hem..... min mage kurrar. men få väl läsa lite bloggar sålänge.
hejdooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar