2011/10/10

förändras går ju

HAHAHA EMO/FUL/KONSTIG
edsbyn, glass med malin!
ja fulhund
om ni kika armbandet så va de mitt å linns friendship armband <3

bimbo? haha ne men det här var förra sommaren faktiskt

emo?

emo

emo

piercing och ljushårig. VILL BARA HA MIN PIERCING

stortansikte in my <3

underbar vän

liten fjortis

liten bebis

ganska ny tagen piercing

ja


fula jag och en saknar fin vän

haha åh gud vad jag saknar den kvällen

flörtarn

fryser ???

piercing

väldigt ljushårig här.. inte min grej

jaru

fulsomfan ahaha

ser ut att frysa här tycker jag..

jap 

saknar det riktigt mörka håret

pappa oxå tagit, ser ut och ha ont nånstans...

pappa tagit, vill mest visa min saknade piercing och mitt snygga öra

ingenaning, när var och hur men ser ut som det är i våras.

i somras då jag var solbränd efter två veckors jobb på fotbollsskolan.

en sista bild på mina älsklingar! men ignorera småbarna, hah.
Av någon konstig anledning så har jag varit tillsammans med min underbara pojkvän sen bild 3 och neråt. Vad har han sett i mig i alla år? Okej inte alla men 1 år och 4 månader i förrgår?? jag är lycklig lottat. hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar