2011/10/25

i came to win

godmorgon!
som vanlig ordning så skulle ja ju gått till gymmet igårkväll men de var något som stoppade mig - min sömn.
somnade kl halv 7 då jag och älskling kollade på film å gosades (kulflickväniknow) som till kvart över 9, kollade på de okända och åt god glass. å sen däcka jag igen vid 11. förstår ni nu att jag kan vara påväg å somna varenda lektion?? ja få ju aldrig sova.. typ iallafall. förutom igår då ja fick sova mycket.


jahappp. nu må ja hitta nå kläder to wear också ska ja gråta lite till för therese kommer inte på skolan idag. å va ska jag göra då? :( jag som finally fått mina pengar å ska köpa byxorna idag. å oscar går skola i birsta å kommer hem 6 för han ska på biltema å allt efteråt. åh :( få kanske gå mongo själv på lunchen. får nog be mamma ringa mig. ( okej nu låter de som att ja inte ha nå vänner förutom therese, men therese är liksom theone :( )

men nu ska jag sluta klaga. hejdå :)

<-- min plan är att gå såhär hela dagen, heeh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar