2011/10/16

upplev mer

hallådär!
sitter hemma hos the love of my life nu och gör inte så mycket... funderar på vad jag ska göra. det är kallt ute så jag orkar inte sitta i garaget å hänga med min bfriend....

igår kväll så kom jon å rasmus hit, vi försökte smida planer på att göra någe kul, men dom va inte pepp på min idé :( :( så jag for hem till johanna, tog igen massa prat eftersom vi inte träffats på tusen år, bad killarna hämta oss, vi va ute å åkte och sen for vi hem till jon bara. johanna drog efter ett tag och vi kom hem runt 1. ingen speciell kväll, men ändå trevlig. somnade typ påengång då vi kom hem och idag har det inte hunnit hänt något roligt än. om de nu kommer hända något ens. haha, vill bara vara i hemma i lägenheten.. men de är ju en hel del timmar dit... önskar oscar hade sitt körkort så vi kunde åka bil, eller om vi kunde åka bil överhuvudtaget.
hatar bussen. tar fan 2 timmar!

tjuvade en bild av johanna från gårkvällen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar