2011/10/25

are you frighten?

hejsansvejsan!
idag är livet på topp, har haft en kort skoldag där jag fick tillbaka mitt matteprov. fattade ingenting som stod å jag gjorde om några uppgifter och lämnade in. men tror jag gjorde fel vilket som..
men jag o r k a r inte matte. :)

sen va de lunch, där jag åt med julia å julia, fick smaka vegetarisk mat av ena och de va hur gott som helst (bara de att dom tar fram den goda vegetariska maten typ kvart i 12 då alla snorungar från skolorna ätit upp å dragit. så min lunch bestod va massa god frukt och någon god broccoli grej idag! vilket måste göras om.
sen va de meningen att vi skulle ha mediaproduktion, men kent va sjuk så vi behövde inte ha de. och den lektionen är liksom 3 timmar lång.


sen drog jag å julia på stan och kollade lite, jag skulle ju köpa ett par jeans. hittade ett par andra som va bättre så de blev dom istället, sen blev de även två linnen å en BH. needies liksom.





hade gärna köpt ett par till som va svarta.. men få vänta lite med det. älskling vill ju ha nån 18-års present snart oxå vill vi gå på bio..... så vi få se

nu ska ja gå diska å städa undan å sen vet jag inte. funderar på vad vi ska äta för mat idag.. men de märks väl haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar