2011/10/21

wait for me

hallådär, sitter och lyssnar på myhetsmorgon och är såhääääääääär trött och seg. måste gå till skolan om 25 min å just nu ser jag ut såhär med oborstade tänder.

ja ni ser ni, osminkad måste platta håret, byta tröja och borsta tänderna. 
vill åka hem, de känns härligt å få åka hem sen i eftermiddag. känns som att då kan man få sova ordentligt.
 ja orkar inte skolan. är skolless, eller iaf trött. haha känns som ja inte sover nånting om nätterna.. 
Började min morgon med att försova älskling eftersom ja inte orkade väcka han.. haha, eller han vägra vakna av larmet. klev upp och duscha, la mig i sängen och dog av trötthet, duschade till och med me lampan släckt! haha. sen så diskade jag och sen ha ja bara ätit. 
så nu må ja skynda mej. hejdååå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar