2011/09/30

du förvirrar mig och jag vet inte vad som är rätt och fel

godmorgon, sitter å lyssnar på takida och funderar litegrann. börjar skolan om 2 ½ timme.. så dom timmarna tänkte jag förse med plugg. så ja slipper hålla på ikväll, känns som att jag hellre har annat för mig då.

längtar tills imorn för då ska ja få va med min underbara soffan! va minst 2 veckorsen... :( så de ska bli kul. då ska hon få färga mitt hår oxå! gudars vad jag längtar. den utväxten jag har nu kan jag inte leva med. haha eller jo tydligen då. men jag vill gärna inte.

få se om vi kanske skulle få åka bil idag? hoppas de som fan! hatar att åka buss.
börjar kvart över 12 å har då engelska och sen samhällskunskap. slutar kl 3, känns skönt. men nu längtar jag mest hem till hammarn å alla där.


sitter å äter makaroner å skink sås nu. de hade varit godare om ja inte varit så jävla less på makaroner. haha
nu ska jag byta dator.HEJDO





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar