2011/09/07

hej, har precis ätit middag, ris å köttgryta.

blev hemma idag oxå. är så bajsless nu på att vara hemma. men ska gå på skolan sen då oscar ocå ätit och hämta matteboken eftersom jag ha missa två lektioner nu.. är så glad att oscar inte åkte hem iallafall... :):)

nu mår jag faktiskt ganska bra, förutom den förbannade hostan!! vill göra något ikv. typ gå på bio, vill se jägarna 2. men det lär ju inte hända. sen måste vi handla mat, eller jag måste, eftersom det är ''mintur'' haha. :) nu så ha mamma fixat ett nytt bankomatkort till mig, eftersom att mitt förra dampaloss och jag är ju liteefter å ha inte haft något så om ja ska ha haft pengar får dom sätta in på oscars.... haha..

hm, nu så ha oscar laddat hem en värdelös film verka det som haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar