2011/09/24

om du bara vill, så säg till




hejblogän! sitter på golvet i roberts rum, don't know why och lyssnar lite på musik, grejar med nå kort och har tråkigt, börjar bli hungrig men vet inte vad jag ska äta då mamma är borta nånstans å inte kan laga mat åt mig! hm.. 

iaf så kom mamma å hämta mig typ kl 9 och vi började städa, höll på till 11 sen gick vi på café rost å åt lunch! tog en god macka jag medan mamma tog nån knepig soppa. sen gick på into å skulle kolla lite för dom hade sån rea, där både jag och mamma fyndade! woho. jag köpte en tröja och strumbyxor (bilder ovan) och mamma två tunikor, vilket kostade ynka 200 spänn fan! sen gick vi tillbaks å städade lite till. men sen skulle mamma iväg till mohed, tror jag? på match så då satte hon igång bion till mig, så jag satt alldeles själv i biosalongen, kändes lite coolt måste jag säga. satt i mitten med en popcorn och cola! såg bilar 2. den var braa :) sen så har jag bara inte gjort nånting alls bra, eller jo. hängt tvätt... måste börja på svenskan. men känner verkligen inte för skola!! men va gör man inte, så de är väl bara att börja..... 

mamma kommer om typ enåenhalv timme. fåse vad jag hittar på ikväll, troligen inget roligt. är så trött då ja fick sova typ 5 timmar inatt då jag är van 9. haha 

jajjjjjja nu måste ja göra nånting
TJAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar