2011/09/03

ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt..

hejsansvejsan!

pigg å glad idag, kunde sova relativt länge även fast älskling klev upp vid 7 och skulle jobba..
han kom hem igen vid halv 11 och då gick vi å badade badkar, vilket såklart var skönt men för varmt så han fick ligga kvar själv i badet då jag duschade istället. haha!

nu på morgonen har jag pratat med sofie, så idag ska vi finally do something together!! <3<3<3
men måste gå ut å prata med oscar innan jag drar, för han vet ju ingenting han. han kanske hänkar på. fast han har nog det bättre i garaget med sin röda lilla bil ..... :)

få se vad vi ska göra, jag ska iaf ta hem lite tvätt som blivit efter en vecka i sundsvall å tvätta gärnet. har faktiskt fått en fin jeansjacka utav oscars kusin ellen, en som hon inte använde. den är i storlek s. men lite stor är den men den ser väldigt speciell ut ochvar faktsikt fint. så den kan nog komma till användning! synd bara att det inte alls är sommar ute längre. är liksom bara +14 ute nu :( aja, nu ska jag ringa pappa å kolla va han har för sig!

pusshejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar