2011/09/25

om några minuter, det hände mycket då

tja0! sitter nu och har precis badat och väntar på lunch. 

var uppe med tuppen idag oxå och städade det sista, så nu är de mesta klart! 
idag ska jag åka tåååg och biiiil först till söderhamn och sen tåg till sundsvall! skönt å komma dit igen å få träffa min andra halva. men det har ändå varit skönt att varit här i helgen, så de dröjer nog inte länge förrän jag åker hit igen. men nästa helg då ska jag iaf hem till kära hammarn igen, sådeså! vill träffa min kompisar juu å min family. 
iaf så är jag världens sopa och glömde min skinnjacka hos malin i lördags (den måste va där, men malin vet inte för ingen är hemma där!! så ja kan inte hämta den heller och mitt bankomat kort är i jackan!!) så har fått lånat en fin jacka av mami som jag hittade i hennes garderob!
jag vet att min matching är otroligt passande med linnet å jackan men orka inte byta om för ett litet kort just nu! men de ända som är synd med jackan är att ja inte gillar kragen så mycket. men va gör man då, tänker inte köpa vinterjackan och dessutom börja använda den nu.

nu ska jag göra ansiktsmask!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar