2011/09/18

me and my baby

satan i gatan hallådär köpblåbär. har inte skrive på nå dar nu, men va finns de å skriva om, inge intressant iaf! haha.

har varit hemma hos älskling hela helgen å inte gjort annat än myst, myst och myst, skräckfilm, godis, döööööö av läskighet osv. haha. men ja ha ju fått varit med min missing friend sofie! <3<3 de va superkul. :) å skönt. hon är så bra min sofie. önskar att helgerna var längre så man hunnit hitta på något.

igår så kom oscar mamma å pappa hem från turkiet, så dom hade varit så underbart snälla å köpt massa grejer till mig. :) se bilderna.



den va lite trång i armarna, men ändå fin


underbar jacka, asskön




snygg väska! perfekt till idrotten då den är lite större.
+ 3 st kortsockor. :) så de va behövliga saker, absolut.

om några timmar så går bussen till sundsvall igen. och en till vecka med skola.
pappa är inte hemma, men skulle behövt åka hem så han kunde hjälpa mig med min läxa om photoshop. fattar fan inte va ja gör för fel!!! skitgrejer. sen ikv så ska jag göra klart en svenska uppg om jag inte gör den nu. sen är de inge mera läxa för min del, eller läxa är de ju egentligen inte. det är sånt som jag tagit hem självmant som jag inte gjort klart riktigt. men photoshop saken är viktigast eftersom den ska va inlämnad imorn. :) det ska vara en bilreklam.

nästa helg åker jag till mamma och ska jobba. skulle egentligen åkt till östersund å varit med min saknade polers, men de får bli en annan gång. känns som att det är lite viktigare och tjäna pengar. men va vet ja, kanske missar nå askul :(( men då få ja väl ta de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar