2011/09/08

don't worry




jag idag. mohaha




hejsan, precis hemkommen från en skoldag. DÅ JAG SÖG Å FÖRSOV MIG, missade engelskan, men ha fått uppgifter av therese som vi gjorde och sen ha ja tagit hem matteboken eftersom jag inte varit på skolan på hela veckan..

iaf så va de skönt att komma tillbaka igen, någorlunda frisk! hehe
sista lektionen nu på eftermiddagen var jätte rolig. orkar inte berätta va vi gjorde, men
tänk att en person får höra en historia 1 gång, som den personen sedan ska berätta för en annan person, och då ska den andra personen berätta samma historia igen för en annan. fattar ni den ''röda tråden?'' haha sista gången som historian sades så lät det typ ''de va en man som blev haffad av polisen, sen kom det en kvinna.'' och första gången historian berättades så va den mycket längre. haha! okej nu berättade jag typ vad vi gjorde iallafall....

hm, nu ska jag diska! väntar på att min loverboy ska komma hem. få se vad som hittas på ikväll, han har ju körkortsteori och jag matte. så vi kanske blir fast i lägenheten. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar