2011/09/22

i asked to myself

goodafternoon.

sitter här och gör så här just nu :

är så himla trött så de svider å sticks å bränns i ögonen. men jag kämpar!

iaf så är jag hemma nu och har varit i över en timme. har hårdstädat! haha så nu glänser lägenheten. ne men har diskat ett berg, dammsugit, bäddat sängen, plockat undan osv. :)
har väldigt tråkigt just nu, funderar över vad jag ska hitta på.. har lite skolarbete kvar å göra, så ska göra det nu innan jag troligtvis går och duschar.
men ska bara svara på lite frågor. när jag har duschat så ska jag nog sen göra lite mat åt mig å älskling, om vi inte äter salladen.. ska ut till birsta sen ju å handla skor!! och ikv blir det troligast jag och datorn oxå............. samhällsuppgift. om jag inte gör allt nu? skulle vara skönt. men känns dumt när man är så trött. fast då ja tänker efter lär jag ju inte vara mindre trött ikv? åh är less på att inte ha nån fritid. har hela veckan sagt '' ikväll ska jag fan på gymmet!'' men så kommer skolan ivägen istället... men finns inte så mycket jag kan göra, tyvärr. iaf så imorn far jag ju till mamma så imorn kväll ska jag hänga fett med saga å company! känns kul, var tusen år sedan. på lördag bli det städa för hela slanten och lördag kväll skolaskolaskola. svenskan ju.. shit har fan ingen fritid alls över till nån!! palla. jaja...

sitter å lyssnar på lovley takida just nu faktiskt. var längesen, åh dom är så bra!!


mitt hår är ju inte så snyggt efter en blåsig å regnig dag + att jag vart under sängen med alla dammråttar och städat. haha.. men nu må jag göra någon nytta, även fast jag bara vill läsa tusen bloggar, kolla facebook, kika lite på tvn, äta lite godis osvosv. så blir de nog bara jag och word + schoolsoft.

tjingtjong hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar