2011/09/06

remember when





snygg tjej säger hej i sin siden pyjamas.
är astrött, less som fan och börja få ont i halsen nu igen oxå..
var på apoteket förut iaf och köpte en termometer och hostmedecin, som inte hjälpte för den delen. hostar fortf som en idiot.. och snuvig är jag oxå. fattar inte att näsan kan producera så jävla mycket snor!?

eftersom jag är så snäll flickvän(haha...) så följde jag med min fina pojkvän ut till birsta för han skulle på biltema, mekonomen å stadium. men de va sjukt jobbigt och jag ångra de. menmen, så himla pinsamt på stadsbussen, så sitter jag där med cphosta... menmen.
hoppas jag mår bättre imorn så jag får gå på skolan. men det är ju ganska pinsamt och komma till skolan och vara sjuk och hosta som ett cp. haha menmen. missar ju så himla mycket :(

sen ska älskling åka hem till hammarn imorn, och jag blir nog kvar här om jag inte har feber imorn villsäga. blääääääö. aja
nu ska jag ladda hem nån bra film, kolla på idol och sen kolla på film.
men först, snytas! hähä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar