2011/09/12

i'm on the edge of glory

hejsandär.

idag så har skolan varit rolig! först hade vi mesamko (medier samhälle kommunikation) där vi nu ha fått en ny uppgift, vi ska göra ett reklam arbete, om en bil. så jag håller på raggar någon fin bil. haha ne men ska förhoppningsvis få låna johannas pappas bil :D

sen hade vi svenska, de är väl inte lika kul, men än sålänge funkar det ju..
sen lunch, pyttipanna, vart aaaas glad för jag var sugen på det. men först stod de ''Pyttipanna med rödbetor'' men jag ville verkligen ha ägg till... men sen då jag kom längre fram i kön då kom det en annan skylt som de stod ''Pyttipanna, rödbetor och stekta ägg'' vilken gjorde mig överlycklig. Sen då jag skulle få mat, så sa jag att visst finns de ägg oxå? Han ba - Jaa, fast inte till er, det får dom som handlar maten här.. Fett sur :(

sen hade vi idrott, haha sprang som nå gudar jag och therese. haha, ne men lite. skulle göra nå konditionstest, snacka om lite skillnad på idrottslektionerna här och motför i hammarn, idag sprang vi runt i stan! haha..

iaf så ha jag sen hunnit kommit hem, diskat, städat lite, plockat ihop i garderoben, duschat, rakat benen! men nu är jag redo för att min loverboy ska komma hem så vi kan göra någon mat...
haha vi kanske skulle haft den här aascoola bilen i min å therese reklam... ;)
och nee jag är inte bilintresserad men jag har ju en sötpojke som har sparat bilden på min data.. haha

puss hejdå nu ska jag göra mig fiiin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar