2011/09/21

simpson the movie

hejsansvejsan i lingonskogen. sitter här med en fet ful fläta mitt på huve med hopp om att mitt hår ska vara fluffigt och fint imorn. liksom värt att testa, bara att skölja det annars ju, imorn alltså. haha... fast egentligen är det tre mindre flätor som jag flätat till en stor fläta.

iaf så gick skolan bra idag, har fått feting hemuppgift som ska va färdig på måndag. men de går nog bra, en är svenska uppgift. slutade kl 3 efter en världelös mattelektion där jag inte gjorde ett dugg bra ifrån mig :( men har iaf tagit med matteboken hem. så de ordna upp sig. efter skolan så åt jag å älskling middag, kollade på tv, drog sen till birsta för oscar skulle på jula, men grejerna han skulle ha fanns inte.. så jag fick med han in på skopunkten där både han och jag hittade super fina skor, så imorn drar vi dit igen och köper med oss dom hem. har suttit och kollat på hemsidan, eftersom vi kom på den briljanta idén att jag faktiskt kan få ett par gratis, eftersom vi redan ska köpa två par skor.. hittar faktiskt många fina :)

sen så for vi hem, gick hem från navet, kommer in genom dörrren och oscar kommer på ca 15 min försent att han skulle behöva på affärn, så de va bara vända och gå på hemköp, lite drygt men de va faktiskt skönt ute ikväll! där köpte vi salladsgrejer, kyckling, ballerina och dricka till oscar. han ska ut i skogen imorn med klassen (HAHA stackarn, de ska regna imorn.....) så vi har gjort två stora skålar med sallad så vi har både frukost, lunch,middag, kvällsfika och mellis (typ) i två veckor (överdriver, jättemycket) men super gott ju!


dom här ska jag verkligenverkligen ha. jätte fina på!

dom här är ju lite fin... testa såna fast med klack förut, men de va rätt så ''hög'' klack, (hög för mig, hehe)

vill nog hellre ha dom här än dom över.. åh de är så svårt. men sen vet man ju inte hur kvalitén är. men förhoppningsvis håller dom i vinter! mina kängor från skopunkten som ja köpte förra året fungerar ju fortf. bara de att dom är så sliten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar