2011/09/01

we are family guuuuy

tjosansvejsan!

har precis kommer hem från stan en sväng. har kollat lite på nå grejs.
iaf så har skolan gått bra idag, roligt som vanligt. har gjort en bildanalys, haft samhälle och matte. dagen har gått fort. :)

efter skolan gick jag hem, hämtade pengar och köpte ett par svarta efterlängtade jeans som jag hade tittat på på lunchen! hm.. ja, sen så har jag och älskling ätit mat, wook, kyckling och nudlar, oxå har jag diskat. nu kollar vi på family guy och nedladningen på ''jalla jalla'' vart precis klar, har inte sett den sen jag var liten så kommer inte ihåg någonting, känns lite kul å se den igen.

imorn är det fredag, vilken betyder sovmorgon för mig och att vi ska åka hem till hammarn.
på lördag ska jag finally få vara med min saknade sofie! hoppas att johanna å linn å alla oxå kommer hem i helgen, känns som att de tusen år sen ja träffa dom. :p

jaja, nu ska vi se film! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar