2011/08/31

all this love

hejsansvejsan,
sitter på svenskan nu och har precis skrivit ett brev till våran lärare, vad vi heter, intressen osv. ganska kul. innan det så hade vi en till svenska diagnos. gick helt okej den också.

på förmiddan idag så hade vi mediaproduktion, endast. så nu är jag snart klar med mitt arbete!
lunchen va de pastacarbonara och jag är hungrig igen. :( för den maten får man bara ta en portion utav. de finns ju annat å välja emellan, å dom kan man ta flera portioner av..

igår var jag och min älskling väldigt spurtiga och var ute och gick i 2 timmar. vi gick först runt i sundsvall, kolla lite osv. men sen fick vi för oss att gå upp till södra berget, sagt å gjort ungefär. ne men vi kom inte enda upp till de där hotellet, men nedan för där. de va sjukt långt, och väldigt uppför! men lite kul. de är ju bättre å vara ute och gå än att bara ligga hemma i sängen å svulla och kolla på film liksom. :o

ingenaning om vad vi ska hitta på idag, jag slutar vid 3. men kvart över tre så ska jag ha mentorssamtal med niklas, så kommer väl inte hem fören strax innan fyra, vilket betyder att ja kommer vara dö hungrig då.. men jaja! nu ska jag sluta. HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar