2011/08/22

simpson är ganska dåligt men ja kollar ändå



just nu



nu va de ett tag sen ja blogga juuu!

nu har jag flyttat, blivit sambo med världens underbaraste pojkvän.
idag gick helt okej faktist. har två kompisar som jag iaf kan prata med. (BRA GJORT FANNY, BRA GJORT att redan skaffat kååmpisar. ) dom heter amanda och therese :)

ha fått lite tjoffs osv ang skolan. känner faktiskt att media är min linje.

sen är jag väldigt glad att min sofie följde med och sov med mig å oscar, fan va ja skratta. somnade vid halv 3, klev upp halv 7. men har kämpat igenom mig eftermiddagen av att inte försöka somna. och har lyckats! så är trött nu.. men matthias och jon är påväg hit, så ikv blir de inge sova klockan 9.. haha men det gör mig ingenting! är sugen på mcdonalds.. men jag sofie å oscar åt där igår.. å lite måtta få de ju vara! men jag ska ju faktiskt skaffa gymkort sen, då ja fått mina pengar. och använda det! känns som att man lika gärna kan gymma å träna på kvällarna istället för att inte ha något att göra...
menmen, nu ska jag byta kläder, frescha upp mig lite osv.
BTW SÅ HA JA REDAN MATTE DIAGNOS IMORN :( men jag ska visa att jag är grym!

nu pratade jag på alldeles för mycket.. haha..

HEJDÅRE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar