2011/08/29

always

hejdär, nyss hemkommen från en skoldag på Nti, känns bra!
började 8.15, så hiiimla jobbigt att kliva upp. men än sålänge har jag ju vart i tid varje dag :D haha.
första lektionen va media samhälle kommunikation. rätt så kul, satt bara å prata och mats visa oss massa bilder och ''första intrycket'' övningar hade vi. längtar tills vi får börja med arbeten, då ska vi ta egna bilder på vad vi gör i vardagen typ.

sen så hade vi svenska, hade svenska diagnos, var rätt så lätt faktiskt!
lunchen så va de pasta å skinksås <33 gott!
på lunchen så skulle amanda köpa en dataväska, men vi hittade ingen bra, så ist gick vi in på makeupstore, där vi kolla massa och hon som jobba där var huuur trevlig som helst, hon berättade massa ( fick reda på mera där av hon än när jag fick min sminkning, som kost 500 spänn!) bra knepigt de där. men iaf så fick vi små burkar med återfuktande lotion och ansiktsvatten(GRATIS) som vi skulle testa i 3 dagar, och sen komma tillbaka så skulle vi berätta hur de fungerade för oss. lite kul ändå, men såklart fick amanda mycke mera grejer eftersom att hon köpte en concealer, hon fick en pensel, schampoo, balsam å de där som jag therese oxå fick. som en liten goodie bag! haha ..

sen hade vi idrott, eller ja vi gick till de ställe där vi ska ha idrott, och gick igenom lite grejer, å sen så gick jag till lägenheten nu då :)

igår så åkte vi inte buss hit, utan vi pratade med jon så då åkte vi på kvällen ist med bil, så följde han med och sov här. så igår kväll va vi på pizzan å grejja lite, sen for vi. kom fram tyo 11, somnade vid kanske 1-2. nog därför de va en pain in the ass att kliva upp i morse när larmet ringde kvart i sju.. hhah.

jajjjja. nu ska jag läsa lite bloggar.. :)

HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar