2011/08/08

all nigth loong




blev sundsvall idag, skönt å bara få komma iväg från hammarn ett tag. längtar tills jag får flytta.

först åkte vi till birsta, kollade om de fanns tid på makeupstore där, vilket de inte gjorde. så då ringde vi till makeupstore på stan istället, å där fanns de iaf. först käka vi på donken å sen gick jag å köpte en fin ljusrosa nästan lite stickad transparet tshirt på gina.. vidare på biltema, jula å allt va de va. sen åkte vi till stan till lägenheten och tömde kylskåpet och väntade på att kl skulle bli halv fem så ja kunde bli sminkad..

när ja kom dit så började hon göra rent mitt ansikte osv, sen sminka hon mig. jag valde en vardagssminkning och de blev väldigt fint ändå. från början när hon va klar kändes de alldeles för mycket med läppglans å allt.. inte så mycket jag de.. men nu känns de faktiskt bra!

sen fick jag ju med mig en foundation, mascara och en ögonbrynskniv med hem.
så de va en perfekt present från min fina pojkvän :)


älskade cambilder.
men iaf så är de vit, aprikos och brun färg på ögonlocken.



kommer nå bättre bilder nån annan gång kanske!

nu ska jag mysa med min fina. hejdåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar