2011/08/24

inte ens till köpenhamn

hejalla, sitter nu ensam i lägenheten, oscar är med matthias å jon å dom till härnösand å kolla på drifting eller va de hette. säkert kul för dom, men ja bry mig inte ett dugg, haha :)
sen så är jag hellre här hemma och städar osv, blir som lättare då man är ensam. även om det blir lite tomt då å då.

iaf så åkte vi ut till birsta med bussen efter skolan och då vi hade ätit lite, oscar köpte massa kläder och jag blev utan. haha .. men de kommer en dag för mig oxå!
har varit på dåligt humör hela halva dagen, don't know why.
sen har jag ett annat problem, hittar inte camen på nya datan :( ingenstans!! ja som vill ta kort ju.

menmen..
det är nog först nu som jag har förstått att jag har flyttat ifrån alla. eller alltså inte så..
men jag är inte hemma i hammarstrand. men det är skönt, allt har ju sina blandade känslor.
just nu ikväll känns de sämst att ja inte får ha dom bästa brevid mig hela tiden.

saknar å behöva ''nästan tycka det blir jobbigt hur mycket dom blir upp i en'' (inge illa, ni fatta!)
nu ska jag liksom få nya vänner. de va ju därför jag flyttade? och för att jag skulle få bo med världens underbaraste pojkvän, få upptäcka en ''ny stad'' på min egen hand. nya folk. nya gator, kvarter, affärer, höghus osv.. ni fatta. men än så länge är jag hur nöjd som helst. har trott att de skulle kännas ''instängt'' i en 1a med oscar, men det är det bästa valet jag gjort hitills. och liksom chansa.. jag ba kör, å önskar litegranna att ja kunde sjunga som veronica maggio. men aa

men om 5-7 år kan jag just nu lova er att ni kommer se mig ha en krönika i Aftonbladet. eller i någon större tidning. eller så har jag hjälpt till å regisserat en film. jag ska fan nå enda upp. speciellt då jag vet att jag kan, och att jag kommer få grym hjälp på vägen nu då jag går estetik media på nti i 3 år.
så himla bra bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar