2011/08/27

you're beautiful, it is true




min fina bio pojke. <3



hejdärbloggis.


sitter hemma hos älskling nu utan telefon, den är död och min laddare är hemma på villavägen.. älskling jobbar och jag har tråkigt.. borde åka hem, men orkar inte.




de känns ganska konstigt att nu får man liksom bara ta vara på helgerna, för på veckorna

har jag ju fullt upp med att gå i skola nuförtiden. knepigt allt känns. men ändå bra.

hatar att ingen av mina friends är hemma i hammarn utan alla håller på flyttar till stan osv.

men jag får hänga med min boifriend, vilken jag bara blir glad av. för de finns ingen som han.. :)


igår så hade vi aktivitets dag på skolan, va i hamnparken å gjorde massa lekar, men jag fick sluta lite tidigare så vi hann med den tidiga bussen hem, så vi landade hemma hos oscar vid 3 och senare åkte vi hem till mig. sen va vi med jon å va ute å gled. :) kom hem vid 12 och vi somnade ganska påengång. sen idag ha vi bara hunnit kollat på film innan oscar for iväg..




ska grilla idag ska vi! så de känns gott. :) vi lär ju inte göra nå spec idag. äta, hem å tvätta kläder osv. mysa å ladda hem någon bra film.. för imorn blir de att vi åker buss till sundsvall :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar