2011/08/11

you're the air that i breathe, you're the sun when it breaks through the clouds, you're all that i need.









i love you more than anything.

så jävla lycklig med honom.

så jävla kär i honom.

galeet.

längtar tills jag får bo med honom, bara han å jag i sundsvall.

det över ett år och två månader med min älskade prins.

dom bästa månaderna i mitt liv. <3


__________________________________________________



igår så åkte jag och älskling ner på hammarn en sväng, jag träffade lina och ida, vilket va trevligt. gustav hade match så vi satt där å kika en sväng, dom vann med typ 9-0 mot strömsund, å dit ska jag ikväll å ha match, så förhoppningsvis är dom oxå dålig. ;) haha.. hatar att förlora! men de är samtidigt avslutningsfest för kickan ikv.. vill både och.. vi få se, de märks sen.


nu ska jag lägga mig ner i soffan läsa lite bloggar osv, sen ska jag börja läsa min bok som jag lånade igår på bibloteket. den heter min bästa väns dotter. hoppas den är bra. hejdåååre!



1 kommentar: