2011/08/24

Nti

idag är de faktiskt väldigt varmt ute, å jag har såklart för varma kläder på mig. menmen hellre
de. :P sitter på skolan, har precis fått våran dator, den är jätte fin! :) så nu ska jag ha denna i
mitt ägo i ca 3 år. så de känns bra..

imorse klev jag ipp 06.20, duschade, åt å fixa mig. vi började kl 08.15 idag, ganska drygt att de kommer va ''orginal tiden'' eller va man säger.. men de få väl bli så. tisdag å fredag hade jag ju faktiskt sovmorgon på schemat, så de känns skönt.
har iaf håltimme nu, till 12. väntar på lunch nu, lunchbuffén öppnar halv elva, så vi lär väl gå dit strax efter de. vi får se :) hoppas det är god mat iaf.
efter lunch så ska vi gå igenom schoolsoft, nå grejs till skolan. typ intranät eller va de heter. sen slutar vi. :)

oscars mamma kommer in i eftermiddag oxå, så jag å älskling lär ju ska hänga med henne idag, oscar ska kolla lite kläder... å jag ingenting, eftersom att mitt kort inte fungerar än. :((
menmen. måste köpa ett par svarta jeans och lite små saker.
jaja nu skriver jag alldeles för mycket. tänker visa en bild på min fina dator iaf.
hejdååå, nu ska jag vara med min friends.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar