2011/08/07






im so bored. har massor jag behöver göra. men ingen vill ju svara på mina sms
så då ska dom få märka själv sen att dom fan få skylla sig själva. de då faktsikt råka va försent.



aja. helgen har varit skön iaf. i fredags var jag sofie och älskling hemma hos oss mig och umgicks, sen for vi hem till oscar och sov, vaknade mitt på dagen i lördags och så va de bara ner på hammarn igen eftersom vi hade lovat att vara barnvakt åt agnetas barn. men de gick bra, fick ju äta på kaffestugan så de va mums. senare vid 21.30 typ så åkte vi till vikbäcken till sofie och var hos henne ett tag sen for vi till oscar, kollade på brafilm och somnade sedan..

vaknade 1 idag och ha sen dess ätit, kollat på tv och oscar ha vart ute i garaget ett tag.

imorn står de sundsvall på schemat! jag marcus och oscar far nog dit och är där över dagen.
skönt å va ifrån hammarn ett tag bara iaf.

HÖRS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar