2011/08/17

so far away


söträven som kom på bron igår!



hallåhallååå.

igårkväll for jag hem ist för på träning, måste packa alla grejer osv. dessutom spöregnade de ju..
iaf så grejade jag med alla kläder å de. ska åka till farmor sen och be henne tumla lite grejer nog. typ jeans å sånt, dom sitter mycket bättre då dom som ''drar ihop sig'' ..

min älskling är å jobbar, tänkte gå dit å hälsa på men nu känns de försent eftersom ja fastnade här :p men ska ringa å höra med han..

annars så vet ja inte va jag ska hitta på. vill bara att de ska bli söndag så ja får åka till sundsvall.
känns så himla sköönt. sen med de där å börja gymnasie osv är en helt annan grej. blandade känslor typ. fick brev igår utav NTI ( min skola ) om mera info osv å där man skulle fylla i massa grejer. fattar inte att de är på riktigt. jag ska fan bli sambo med världens underbaraste pojkvän! känns asbra.

men men nu ska ja ringa ma boi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar