2011/09/19

tänka sig


du blir nog min sköna jacka


hejhej bloggen, hemma nu. har pratat med sofie♥ i telfeeefon, gullig ja va med hjärtat va??

iaf så va skola bra idag. mesamko va kul, inte svenskan. ha nån ny uppg nu som ska va inlämnade senast ikv. så ska göra den sen. men först ska jag städa lite, laga mat till mig och älskling och sen vet jag inte vad vi ska hitta på ikv, oscar slutar kl 4 å dit äre en timme. men städa först iaf.

sen så på idrotten idag så kung som man är så sträckte jag mig!!!!! bögliv, för de va meningen att jag skulle inviga gymmet ikv men ja få göra det typ imorn istället tror jag. men de spöregna då ja skulle gå hem, såg ut som jag precis hade duschat i håret nästan. tror jag ska börja ha ett paraply i väskan 24/7 nu..... jävla höst väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar