2013/10/09

Frååågor

1. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till? - haha en mumie... med en läskig mask på huvudet, sjukt nice å gå på stan för att käka lunch (var på skoltid)
2. Gör du narr av folk? - tror inte det?
3. Fiktionell favoritkaraktär? - vene vare är ju
4. Har du nånsin snattat? - haha ja när ja va liten
5. Hur många kuddar har du i sängen? - 4, vi har två var. Eller ja jag har en och oscar tre xD
6. Det senaste du åt var..? - en banan
7. Vad heter du i mellannamn? - Har faktiskt inget
8. Vad läser du för bok nu? - skriver min egna ;)
9. Favoritskådespelare? - asså olika för varje film jag ser, ryan gosling å channing tatum då för deras snygghet
10. Hur många timmar sov du inatt? - typ 8 tror jag?
11. Grillat eller friterat? - grillat
12. Har du nåt smeknamn? - Nä :( ge mig ett 
13. Favoritfrukt? - ja vet inte
14. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow? - rolig typ 
15. Rap eller metal? - rap om ja må välja av dom
16. Har du någonsin varit i slagsmål? - nepp
17. Har du blivit inkallad till rektorn? - neje
18. Har du blivit avstängd från skolan? - neje 
19. Har du varit i en rättegång? - nej 
20. Känner du nån mördare? - hope not 
21. Skulle du kunna döda en annan människa? - nej.
22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja? - nån som är lagom känd som inte har för mycket uppmärksamhet men rik som fan 
23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen? Inga :) laktosintolerant
24. Förresten, mjukglass eller kulglass? -
25. Känner du någon polis? - snart är Linnéa fucking polis så tyyp!!
26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa? - haha ne vene om ja gjorde de när jag var liten kanske
27. Senaste konsert du var på? - gf då om de nu är en konsert?
28. Engelsk eller amerikansk engelska? - amerikansk engelska 
29. Fiskar du? - Kanske en-två ggr per år
30. Tycker du blod smakar gott? - nej! Fattar inte dom som typ slickar bort sitt blod om dom gjort illa sig typ på fingret??

-ja jag har tråkigt så snodde en lista av sofie. Men nu ska jag borsta bissarna så jag är sov redo. Ska upp tidigt imorn så jag kan duscha innan skolan börjar :) vi ska bara till skolan och hämta kamera sen ska vi filma hår hemma på förmiddagen :) kul!

Nattinattiiii haha random bild från gatufesten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar