2013/10/07

Hatar livet idag

Vaknade halv fem inatt, somnade om vid halv åtta och upp 9.15 för skola. Jäääävla urinvägsinfektion. Så himla ont och så himla jobbigt. Dricker hela tiden men de göööör så onnnnnt haha :( har nyss sovit en stund och vaknade å de va värre...

Är så himla trött och less idag plus att en förkylning sakta tar över min kropp

Fick en ny skituppgift på naturkunskapen som jag gärna skippar men ickeicke. Tror jag ska lägga mig i ett bad för då kändes de lite bättre (gick upp inatt och bada :P) för de svider fastän jag inte kissar också.. är ju inte säker på att det är urinvägsinfektion eftersom jag bara haft såhär idag men de måste vara de.. känns som de och jag vill INTE ha de så försvinn ur min kropp dumma, virus?!? Haha åh :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar