2013/10/25

Hey there

Ligger i sängen hos mamma i den "nya" sängen, skönt med 1.20, men lite synd att jag är ensam bara. Men troligen kommer Oscar hit ett par dagar snart också. Jag blir här till på torsdag nämligen! Massa jobb står på schemat men det tackar och bugar jag bara för kan jag ju säga =)

Dagen har varit bra, var som sagt halloween på skolan, var rätt chill, vi tävlade lite å sånt. Vann studentpoäng! Yäh, valde en ganska lätt outfit, röda naglar å läppar, ögonmask, super lockigt hår på ena sidan skallen + typ långklänning (svart spetströja och svart kjol) så ja, inte vet jag var jag var men ändå ;) den gröna karamellfärgen hade jag till kakorna jag bakade, så dom var alldeles grön inuti haha!

Blev ett jobb-pass ikväll och idolmys. Mormor och morfar är också hääär. Och btw mamma är fodervärd åt en amsaff vid namn Rossi som bara är så söt, var ute å gick med han ikväll och vi har myst hela kvällen hihi. Men fick inte ta han till sängen för mamma hahah :( kanske lika bra om Oscar ska komma i veckan (han är allergisk....... hatar de) men ändåå ju. Så gosig. Och hårig... men de va ju en annan femma haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar