2013/10/29

It's long gone

Hellodär.

Sitter å äter nötter, dricker vitamin well, poppar musik och snapar. Läser lite bloggar och ska väl snart fortsätta pluggandet. Hatar å ha plugg över loven, menmen... Skulle egentligen vara ledig ikväll men det var några som hade privatbokat salongen för att se på en dvd så då fick jag rycka in, men det var bara bra!

Annars har vi flängt omkring i Bollnäs idag, kört massamassa bil i stan, rödljus, rondeller å hela köret. Så roligt och nu tycker jag att jag börjar känna mig säker. Det blir lite småfel ibland men sånt är livet ju, längtar till våren då jag kan skriva in mig på körskolan! Kommer va kung på köra då hehehe. Fick precis sms av mamma att vi ska upp i tid imorgon för då ska jag köra till Järvsö fram och tillbaka. Bra juu. Sen ska vi bowla också innan jag börjar jobba kl 14. Blir en hetsig dag imorgon, jobbar från 14-21 sen. Men det är bara braaaaa. Premiären för Thor då också, ska bli kul att se den, tror den är jättebra faktiskt. Gillar Marvel filmerna! Bokade platser till oss eftersom det mest troligt kommer va proppat.. haha

Saknar min fina Oscar också, såg på facebook att han var ute och red på en häst!? Haha, ska bli kul när han ringer så jag får höra, han har typ aldrig ridigt? Bara när han var yttepytte ju. ;) Jaja, ska göra lite läxa nu innan jag ska kolla på tv kl 21. HEJDÅÅ :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar