2013/10/17

Jaha torsdag dååå

Helloooo peeepsssss, har tvättat klar och är mätt. Ska ta mig ett baaaad och sen försöka mig på lite läxa. Skulle vara bra om jag fick lite gjort innan helgen. :)

Det har varit en bra dag idag! Älskar min filmklass och vi har så himla roligt ihop! Först åkte vi ut på gärde till nordichallen, hade möte med projektledarna, det gick jättebra och det kommer bli väldigt roliga och intensiva dagar med tv-inspelning, sjukt häftigt :) men de är ju inte förrän en månad vi drar igång! Men så fort som veckorna drar förbi nu förtiden så lär vi snart vara där. Sen åt vi lunch på spisa hos liza innan vi drog på skolan å brainstorma för halloween (har alltid massa tävlingar osv på skolan, så vi bestämmer över de typ) sen slutade vi. Så de va en skön dag på skolan.

Gick hem till Oscar, vi typ va slö och jag har tvättat och oscar gjorde våfflor till oss, blir så när kylskåpet ekar haha.. måste iväg å handla så få se om vi gör de ikväll. Brukar alltid åka på ica maxi typ halv tio haha.

Imornkväll kommer pappa hit och vi ska ut å äta middag och sen gå på bio! Jättekul ska de bli, de är min födelsedagspresent från mig så hans snälla dotter ska bjuda äre tänkt ;) på lördag kommer resten av familjen in å vi ska väl ut å gö birsta/stan å så. Kommer nog bli en riktigt bra helg känner jag på mig. Kul å klä sig lite fint imorn å sminka sig ordentligt å så. :) hehe

Aja nu ska jag hoppa i badet... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar