2013/10/03

Snart äre fredag

Hej svejs.

Ska bara ta steget att ta av mig kläderna och hoppa under täcket så ska jag lägga mig och sova. Älskling kollar på serie och är helt fast haha men han ska upp tidigt imorn å jobba så må få han i sängen också. :)

Idag blev de tacomiddag, var så himla sugen på de när jag kom hem så gick tillbaka på stan och köpte det som fattades, hungrig som ett djur stekte jag färsen å skar grönsaker och njöt från första tuggan till den sista, haha!

Ikväll har jag gjort läxor och sånt. Bra Fanny!! Har skrivit på boken också, blir typ i en bubbla när jag skriver så det är bra att Oscar kolla på serie så jag har fått legat i sängen själv och skött mitt haha. :) Är typ kortdag imorn, men åker väl rätt sent till hammarn ändå, ska till pappa också för han fyller år min fina pappa ♡♥♡ 

Sen få vi se vad helgen bjuder på.

Gammal bildddddd hade liksom ingen kul haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar