2013/10/14

Heeey

Oscar somnade precis på min axel så är lite låst här i sängen. Låg här å höll på med telefon när han kom hit smygandes och somnade på två sekunder... trröööööttteeer "Men lägg dig inte på mig då för jag kommer kliva upp snart" "jo, en stund.." haha jobbig ju

Aja vi har inte gjort så mycket nytta, duschat ätit städat undan lite men helt plötsligt är de lika stökigt som innan ?? Skulle vilja bo större så de inte ser stökigt ut så enkelt.. plus att jag vill ha ett sovrum haha

Älskling kom i lördags och igårkväll for vi hem igen. Det väntar en veckas stenhårt plugg och jag ska strax börja. Religionen är så himla svår... Fick en ny stor uppgift idag också så vi var på bibblan å lånade böcker till den.. svårt men aja

Ska resa på mig försiiiiktigt nu och sen göra nån nytta hejdårå. Btw skolfotot har kommit, blev ju rätt bra för en gångs skull =))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar