2013/10/15

Trött å seg

Har lagt mig i sängen och ska vila en stund. Helt slut i kroppen och må vila lite innan de är dags å gö middag och plugga resten av kvällen. Men den jobbiga religionsuppgiften är iallafall klar och inlämnad, fast den inte ska va klar förrän 23.59, älskar framförhållning även om de bara handlar om ett dygn så är jag stolt över mig själv haha.. ;)

Men har en del annat att göra. Skolan har vart bra men försov mig så åt inte nån frukost och stressade iväg till skolan.... men hann ju men hatar mig själv varenda morgon när jag inte kliver upp då jag ska haha..

Ska försöka få Oscar och lägga sig här också, myyyysigt liksom

Aja, har ingen bild å bjuda på.. men nu vart jag skitsur för dom börja borra så då kommer jag aldrig kunna sova jävla skitliv haha... hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar