2013/10/18

Hejjjjj

Väntaaar mest bara nu på att jag ska få lite ork att testa kläder å sminka mig osv. Älskling har somnat och ska få gö de ett tag så han är pigg ikväll haha :) somnade ett par timmar jag också förut när jag kom hem så de va skönt.

Vi har ätit korv med bröd som förmiddag typ haha så vi klarar oss till ikväll, ska bli så mysigt å roligt! Dock känner jag sååådäääär för skräckfilm kl 22 haha.. men jag har ju två karlar med mig som kan skydda mig så =))) tror jag ska ha klänning ikväll.......... beroende på hur kallt det är. Har en jättefin svart som jag köpte för nå helger sen som väntar på mig så. Får se sen! Aja ville bara kika in å säga hej, skolan har varit lätt idag och jag har dammsugat och plockat undan här tills papi kommer. Lite fint ska de ju få vara!

Ha en fin helg kåmpizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar