2013/10/09

Hellåårå

Ligger i soffan och ska göra mig någon middag. Är rätt slut i kroppen men ska väl försöka få lite energi så jag kan städa här. :) Oscar är i Hammarn så ikväll är jag ensam. Rätt bra för jag kan städa och plugga bättre om han inte är här men skulle gärna vilja att han var här så jag fick sova med han ;)

Annars har det varit en bra dag! Bra skoldag (kanske för att vi inte gjorde så mycket... haha) och sen blev det ett par timmar på stan med Nellie och vi shoppade lite, eller ja jag köpte en tröj/jacka till mig själv och började fundera på julklappar! Kan visa jackan senare.. Vi gick å fika också på stenstans bageri hette de, mysigt var det! Gott också för den delen haha kaffet va fan asgott?? Hehe

Gårdagen blev då inte som planerat iallafall haha, på lektionen satt jag och kollade på gamla bilder och blev sugen på lugg och mörkare hår igen... sa de till Nellie och sagt och gjort kan man ju säga. Vi gick å köpte hårfärg och gick hem till mig och fixade det! Är nöjd, men ovan liksom.

Ajaaaaa ska väl kliva ur soffan så jag inte somnar snart. Ska bara göra en omelett för jag orkar inget avancerat :P

Höööörs sen dårå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar