2013/10/17

Tänker för mycket

För att kunna sova.. tänker på framtiden å vad fan jag ska göra efter jag tagit studenten. Den 30 juni ska jag ha körkortet sen kan jag bara draaaa med Oscar vaaaart vi vill. Typ. Nej men vill så olika saker, vill ha ett hus NU och barn om typ 2-3 år samtidigt som jag vill åka till norge och jobba några år och spara massa pengar. SAMTIDIGT som jag vill åka till Usa, plugga engelska och jobba lite på typ ett café iallafall ett år bara för erfarenheten och för att jag kan. Sjukt mycket ångest över livet, kan fan inte bara leva i nuet för framtiden är ju väldigt viktig. Såklart tror jag att det löser sig och kommer bli skitbra, men jag vill veta..  ska jag plugga eftersom att min utbildning inte ger så mycket förutom att jag är redo för högskola? Drömmen idag hade varit att efter studenten, åkt till Usa och pluggat engelska ett år och skriva en bok samtidigt om livet där osvosv, typ en dagbok om varje dag som man kortar ner lite då. Sen åka till Sverige, sälja boken som fan och börja ströjobba lite smått men endast för det sociala för egentligen är jag värsta författaren (nybliven då) och har asbra framtid framför mig. Jag och Oscar börjar fundera på barn, då är jag typ 24 och vi tänker, varför inte. Vi har ett fint hus, Oscar har sitt jävla garage och jag är bara nöjd. Och då kan spelet börja!

Asså åååh drömmer som fan nu, men det är verkligen hur jag skulle vilja ha det. Kanske låter typ högt över molnen men det är inge fel med det! Nu kanske jag kan somna fortare när jag fått skrivit av mig lite. Förhoppningsvis får jag drömma fina drömmar om framtiden.

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar