2012/08/30

don't wake me up

HEJ. Har rast, är tråkigt. Trodde jag skulle kunna kolla på sista avsnittet av PLL men hörlurarna dampade så det gick inte det heller. Så nu bloggar jag i brist på annat att göra.

Klockan halv börjar digitalt skapande, ska ha med gamla läraren som flyttar den 17e och med våran nya lärare som börjat nu. Hoppas hon är bra. Hon verkar snäll iallafall. Men man kan ju inte vara annat än snäll mot våran snälla klass, vi är som små lamm, snälla som lamm.
Enligt schemat så slutar jag 16.10 idag, hoppas att jag får sluta lite tidigare iallafall. Men man har ju inte alltid den turen hehe.

På svenskan så kollade vi på första avsnittet av serien Grimm, det var över förväntan faktiskt, men nu vill man ju bara se fortsättningen .... som vi troligen aldrig kommer få haha.. så tråkigt.
Undrar vad vi ska göra på nästa lektion... Hoppas något roligt och att vi får sluta tidigare, det hade ju varit awesome.

Är rastlös. Kissnödig. Har gått med en vattenflaska hela dagen så dricker stup i kvarten och blir kissnödig ännu oftare haha. Är en sån no-lifer jag alltså. Men ja.


Nu har jag ingenting att skriva här. Men det hade jag inte innan heller och ändå bara smattrar fingrarna på tangenterna. Okej bara för att jag skrev det där så slutade dom att smattra. Nu gäspar jag istället. Inte bra heller. Så säger alltid Oscar. Senast imorse; Fanny du har ett hårstrå i munnen, inte bra heller. Jag ba; OK

NÄ nu börjar jag hejdå

jag å nellan
döpte bilden till "fån" fanny å nellie hehhehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar