2012/08/29

HELLO

Tjosan, har blivit lite skrivit här nu förtiden.. Bara blir så, antingen orkar jag inte ta upp datorn ur väskan när jag kommer hem från skolan eller så har jag helt enkelt annat för mig.

Dagen började tidigt med idrott 8.15, hade tråkig badminton och sen så hade jag hål till 12.00 så gick hem och tog en powernap och kramades med min pojkvän som är ledig varje onsdag.
Hade sen Historia, träffade nya läraren och fick nån bok osv. Bestämde att jag ska skriva om tidningens utveckling osv... Inte så mycket mera med det. Hade sen Foto1 kursen, första lektionen, känner verkligen nu att min linje är rätt för mig, dessutom är vi bara fyra st som läser den kursen som vårat individuella val, så vi blir en mysig liten grupp! Är bara skönt när man får mera hjälp eftersom vi är få elever :) Känns mera att man går media nu i tvåan, kommer liksom igång med mera arbeten då som faktiskt har med media och göra. Imorn så börjar vi med film, jag valde ju det som inriktning nu, så hoppas det blir roligt! Känns iallafall som det. Iallafall så slutade jag klockan tre, gick till Gustav där Oscar var och sen gick vi hem och gjorde middan, kycklingwook, mumsssss.
Efter lite tv-tittande så drog vi till Njurunda och kollade på crossbanan och sen for vi på willys och handlade lite mat.

Har inte hunnit gjort så mycket sen vi kom hem, jag har stekt kött så jag slipper göra det imorn och städat lite. Är så awesome nu när vi har diskmaskin haha! Är liksom van att få värsta diskberget på bänken annars.. Är tillochmed roligt att plocka ut den, även om det bara kommer vara så ett tag till ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar