2012/08/31

ikväll så skiter jag i allt

Hejsan! Sitter på skolan,  har lunch men börjar igen om en halvtimme. Har media hela dagen och jag å nelli håller på med en film, kanske lägger upp den här sen ;) Är mera som en informations film med bilder, inte en filmfilm. Men det går bra faktiskt. Förhoppningsvis blir vi klara idag och kanske får sluta tidigare.

Idag ÖSER regnet ner. Det är kaos ute, är pölar överallt. CPjobbigt. Men tog ju mina räser stövlar så jag är torr om fötterna iaf. Värre är det väl om håret. Som dessutom är fett som fan idag. Blev en slickad toffs med torrschampoo idag haha. Hann inte duscha imorse. Var stressad som vanligt :)))


Idag är det fredag, vilket är asskönt, ikväll blir det Hammarn och häng med bästa vännen Sofie! Lovely. Längtar jättemycket, haha. Enligt schemat slutar jag klockan 15 idag. Oscar sluta 16 så jag hinner hem och dammsuga innan han kommer hem, kanske duscha så jag slipper göra det i Hammarn....

Har mina vinröda byxor idag, jätte sköna, spec för 99 spänn då dom sitter som en smäck. Dom är från HM iaf. Kanske visar bild sen om ni har den turen.
Nu ska vi fortsätta jobba, vi ska spela in när vi pratar, hehehehhehehe.



Tre bilder från senaste dagarna. Första bilden är från första skoldagen och bilden i mitten är på Nellie å Bea bakom henne. Sista bilder är från igår då jag la allt hår på en sida och upptäckte va ljus håret är under, haha. Men jag tyckte det var fint. :)








HEJDÅ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar