2012/08/15

@work

Halloj. Står på jobbet och gör ingenting, väntar på att filmen ska ta slut så jag får gå hem och lägga mig. Mina ögon är så tröttaaaa.

Även fast jag sov på bussen när jag åkte hit så känns de inte som det nu. Varmt är det här också, inne alltså.. Fast det är varmt ute också iofs.

Åkte vid halv ett idag med bussen hit, lite segt var det ju å åka med tyckte de gick bra. Av nån anledning tycker jag det är skönare att åka buss än tåg, iallafall den här sträckan.

Igår så när min babe kom hem så sooooooov han ju såklart. Men när jag fick liv i han så körde vi massamassa grejer till andra lägenheten, så nu är det mest lite kläder som ska dit, sen så kan vi flytta nästa vecka :) I helgen åker vi ju till hammarn, så innan skolan börjar på torsdagen så ska vi ha flyttat in iallafall..

Sen är jag avis på Ingela, Arne och Gustav som är påväg till Turkiet, vill ocksåååå.. Även fast jag och Oscar var på Kreta så känns det liksom så längesen nu? Bara för att alla andra åker nu, och vi gjorde det så tidigt så känns det som att vi aldrig gjorde det? Haha knasigt. Men det är fina minnen därifrån iallafall och jag hoppas vi åker nästa sommar också!

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av PLL och sen städa.
Hejdoooo


Har på mig min fina T-shirt från Veromoda och mina nya jeans. Inte för att ni vet hur dom ser ut, men ändå :)))))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar