2012/08/07

no stress

Hello!

Var ett tag sen.
Har inte spec mycket att säga nu heller faktiskt.. Jag är hos mamma och jobbar, jag och älskling åkte ner i söndags, han köpte fälgar och lämnade mig här. Ska hem igen på torsdag morgon, längtar efter min älskling så mycket!

Annars då? Denna helg gick åt till ingenting alls, förutom häng med min bästavän Sofieee, det var skönt å få träffa henne igen efter typ hur länge som helst, massa snack å ta igen osv.
Imorn ska jag även hjälpa mamma på hennes jobb betyder mera pengar vilket är asbra, inte för att jag ser framemot själva jobbandet och klicka upp vid 8, men de får de väl vara värt då.

Snart är filmen på bion slut och då ska jag städa undan alla popcorn å det, sen får jag gå hem.

Har sett klart dom två första säsongerna av pretty little liars sen i torsdags också, shit jag har nog inget liv, haha.

Juste, igår var vi i bollnäs, jag shoppade typ loss. Massa inredning till lägenheten och även ett par jeans å en asfin tröja fick säga hello to my closet!

Jaja, ha en fin kväll alla!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar