2012/08/13

I don't have to say you were the one that got away

Godmorgon alla glada :)
Ligger i sängen och orkar inte kliva upp, är så tidigt ju. Så då är tråkigt å va uppe. Men känner på mig att jag inte kommer kunna somna om heller så. Sen har jag ju massa å göra idag. Operation fixa nya lägenheten! Vi ska hämta nya soffan, sängen alla andra saker å dona massa :D känns så kul. Men Ingela å Arne kommer inte ner förrän i eftermiddag, så innan ska jag börja packa alla mina kläder! Ska göra storrensning samtidigt tänkte jag. Det har ju blivit för fullt i garderoben sen jag flyttade hit assoo.. men de är bara kul!

Helgen har varit skön, fredags vart de häng hos mia å träffa hennes valp, som va såå fin! Och i lördags så va jag hos Johanna och tog igen lite! Mysigt. Jag och älskling for hem runt 12 båda dagarna å igår var de bara lugnt liksoom. Ätit kräftor har jag hunnit gjort också! Mums

For hit vid 7 igår och gick direkt till nya lgh å dona lite. Sen hem å mysa och somna runt 11 tiden. Skönt ..

Fina Eros!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar