2012/08/29

SYSTEMKAMERA

Har ju typ väldigt länge vela haft en systemkamera, men jag är för dålig för att spara typ 6-7 tusen för en bra kamera, när jag dessutom inte är duktig på att fota (JA, jag går media haha). Men jag tycker det är roligt och har aldrig haft möjligheten att lära mig heller då jag inte haft en bra kamera :)

Men idag så hittade jag värsta pangpriset på en kamera, med massa tillbehör för 2500. Kommer inte ihåg just exakt vad det var för kamera just nu, men den var inte den nyaste precis, men var iaf en Nikon. Men läste runt lite förut idag och den verkar perfekt för noob-mig ;) Känns lite surt att jag blir av med dom pengarna, men vet ju att det är värt det så. får väl vänta på studiebidraget nästa månad och lönen i oktober innan jag känner mig tät igen..........

MEN känns ändå roligt :)))))))))))))))))))))))))))))))
Kanske är roligare att blogga när man kan ta bra bilder också, ist för mina världssnygga cam-foton, haha.


__________________________________________________________

Iallafall så stortrivs jag i lägenheten! Är så mysigt här. Vill nästan inte till hammarn, bara nästan. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar