2012/08/27

lalalallalallaaaaaa

HEJ
längesen nu juu, men har inte orkat i helgen, har vara varit med underbara människor, kollat på massa skräckisar och ätit god mat. Jeter0ligT :))

Men igår så for jag och min prins till staden och gjorde oss lite mera hemmastadda i våran världsfina lägenhet! Så fint här, fast just nu är det stökigt för att jag håller på packa upp massa grejer, oscar monterar saker och jag packar upp, perfekt teamwork ;)

Nä men jag slutade typ halv ett idag, har haft massa tävlingar, klassen vann såklart, för vi är så jävla awesoooomee! För vi ska fanimej springa ut först ur portarna när vi tar studenten!
Sen så gick jag till Oscars skola och träffade han lite, fick nyckeln hem (hade tappat bort min nyckel imorse å va stressad så kunde inte leta efter nyckeln då) och sen har jag bara legat och slappat i sängen. Men nu är jag sugen på en limpa med skinka och keso (SÅ JÄVLA GOTT :)
Sen ska jag packa upp dom sista väskorna som står i hallen och gå med alla kartonger som allt har legat i som just nu bara ligger i köket och skräpar!

Oscar slutar klockan tre så då när han kommer hem vet jag inte vad vi ska göra. Hoppas vi inte bara somnar och sover hela kvällen, haha så typiskt oss.. x''D 
Åh jag är på damp humör. Haha. Tror jag är glad för att skolan har börjat igen! Imorn klockan halv nio har jag digitaltskapande, hoppas att vi ska göra något jättebra då. Inte tråkigt skrivuppgifter! 

AJA

 Jeans från Dr.Denim

Väldigt bekväma kläder idag, jeans, svart baströja och mina awesome låga stövlar!


Hejdå, ha en bra em :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar