2012/08/16

Ligger i sängen..

Och gör ingenting. Nyss pratat med Oscar å sagt godnatt osv. Är trött jag med. Har laddat ner första säsongen av desperata hemmafruaaar så överväger om ja ska kika på det eller bara lägga mig. Känns konstigt å bara liksom vänta på sömnen? Så ska nog starta första avsnittet iaf..

Btw ser ni min nya header? Vene om ja är nöjd med den men den är roligare än den förra känns de som.

Jag saknar Johannas kalaskväll, det var så roligt. Hade så roligt den kvällen. Älskar alla mina brudar, även fast de är sällan vi umgås allihopa! Men hela gänget är så underbart! Sofie, Johanna, Linn, Anneli, Lina, Pernilla ja alllaaa min fina vänner. Vill ha en till sån kväll typ nu :))

Har tyvärr inga bra kort sen den kvällen, bara massa störda videosar, haha... Jaja nu ska jag lägga mig.
Godnatt!

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar